Osakkaille / Asukkaille

Keneen olen yhteydessä

Huoltopyynnöt

Huomatessasi vikoja tai puutteita yhtiön yleisissä tiloissa tai huoneistossasi, ota ensisijaisesti yhteyttä huoltoliikkeeseen. Mikäli taloyhtiöllä ei ole huoltoliikettä käytössään, voi huoltopyynnön tehdä isännöintitoimistoon aukioloaikojen puitteissa tai Asukasportaalin kautta. Kiireellisen vian (esim. vesivahinko) sattuessa työajan ulkopuolella, ota yhteyttä huollon päivystykseen tai alan lähimpään korjausliikkeeseen.

Asumiseen liittyvät asiat

Asumiseen liittyvistä asioista kuten saunavuoroista, autopaikoista, isännöitsijäntodistuksista ja avaintilauksista voit olla yhteydessä Asukasportaalin kautta tai näiden sivujen lomakkeiden avulla. Myös erilaiset vastikkeisiin ja muihin maksuihin liittyvät asiat hoituvat ensisijaisesti Asukasportaalin kautta.

Taloyhtiön hallintoon liittyvät asiat

Taloyhtiön isännöitsijä huolehtii yhtiön talouteen ja hallintoon liittyvistä asioista. Isännöitsijään voit olla yhteydessä myös esimerkiksi asumishäiriöihin liittyvissä asioissa, poikkeavissa talous-, tekniikka- ja juridiikka-asioissa, esitysasioissa hallitukselle tai yhtiökokoukselle tai henkilökohtaisissa erityisasioissa.